Sunday, 13 December 2015

Ke Kelas Ke Kita ...

ASSALAMUALAIKUM...

Annyeong ! Apa khabar semua... Dah breakfast ke belum ? Breakfast apa pagi ni ?
Btw, hujung-hujung minggu ni seronokkan kalau dapat bersantai seisi keluarga di rumah. 
Sayangnya, Syua pagi-pagi lagi dah bertolak ke Damansara untuk menghadiri kelas bulanan 
bersama Sifu Irfan Khairi (IK). Masih dalam perjalanan. In sha Allah ... kalau tiada aral sikit
masa lagi sampailah. Dan In sha Allah , kelas harini sampai petang - dalam pukul 5.30 petang
 macamtu. Hmmm... nak buat macam mana kan, walaupun hati Syua meronta-ronta untuk menghabiskan hujung minggu bersama keluarga di rumah tapi tanggungjawab tetap perlu dilaksanakan. Dan tanggungjawab Syua adalah belajar atau dalam kata lainnya menuntut 
ilmu. Menuntut ilmu tu adalah salah satu kewajiban yang perlu kita penuhi sebagai 
seorang manusia yang bergelar Hamba ALLAH . So, nak tak nak tetap juga perlu ditunaikan.
Awak-awak semua tolong doakan Syua ya.


 Nah.. Syua belanja muka ajet-ajet comel 
buat tatapan di pagi minggu ;)


Ok lah dearies.. Need to go now. Will update new entry later. Till we meet again. Have a good
weekend everybody ^^. Fi hifzillah.


Lots of love,        

No comments: